5 кл.Музика і хореографія

    Привіт , мій любий друже! 
     
    Сьогодні ми з тобою поринемо у світ мистецтва рухів, і це буде наша остання подорож по мистецьких обріях. Ми ознайомилися майже з усіма видами мистецтва, які «товаришують» з музикою. Пропоную тобі завітати ще в Країну хорео­графії.





    У перекладі з грецької «хореографія» означає «запис рухів». Але зміст цього слова значно ширший. Хореографія увібра­ла в себе все, що відноситься до мистецтва танцю: професій­ний класичний балет, народні та бальні танці, танець-модерн, естрадні танці тощо.

    Хореографія володіє цілою системою специфічних засобів і прииомів, своєю художньо-виразною мовою, за допомогою якої створюється хореографічний образ, що виникає з музич­но-ритмічних рухів.



Сучасний танець

 



Синхронне плавання



    Музика — основа хореографічного твору. Вона має відпо­відати творчому задуму хореографа і допомагати йому втілю­вати художній образ. 





     Запропонуй своїй сім'ї пограти у гру «Впізнай танець».

    Продемонструй характерні рухи одного з танців, а твоя родина нехай відгадує його назву.





            Поміркуй.... 
  •  Який сюжет можна уявити під цю музику?
  •  Визнач характер мелодії твору.
  • Які інструменти звучали у цій танцювальній композиції?
  •  Пригадай, які засоби музичної виразності ти почув у прослуханому творі.
  • З'ясуй із переглянутого відео, як взамодіє музика і хореографія.
А тепер, станцюємо разом з мультяшними героями ?!?

  
        
А зараз, відпочинемо і поспіваємо.

"Світ шкільний"
плюс (караоке) сл. Т. Демчук муз. І. Тарнавської



А тепер, проспівай під фонограму (мінус )


 

Немає коментарів:

Дописати коментар